Gemiddeld vijf ondernemersavonden per seizoen met ieder een uniek thema op locatie bij een Businessclub-lid.
Ieder lid wordt met de bedrijfsnaam vermeld op de website en uitgelicht middels een interview.
Dé onlinekrant van Aalsmeer en Kudelstaart plaatst iedere vrijdag zowel een artikel van een Businessclublid als een of meerdere vacatures. Gemiddeld aantal dagelijkse lezers: 1500.
Voetbal In Aalsmeer (met 400.000 unieke bezoekers per jaar) plaatst wekelijks een interview met een Businessclub-lid op haar eigen website.
Wekelijks wordt een willekeurig Businessclub-lid van de week op LinkedIn gepubliceerd.
Bedrijfslogo's van Businessclub-leden worden getoond op een LED-scherm in het clubhuis. Daarnaast is er een mogelijkheid dat leden gratis op dit scherm promo's plaatsen.
Van de thuiswedstrijden van FC Aalsmeer zaterdag 1 wordt een videoreportage gemaakt en geplaatst op VIA. Een Businessclub-lid kan deze reportage sponsoren, waarbij eigen advertentieruimte kan worden ingebouwd.
De Businessclub heeft een eigen app ontwikkelt die alle leden online interactief verbindt.
Het Businessclub platform Werkeninaalsmeer.nl matched (jeugd)leden van FC Aalsmeer en andere werkzoekenden met Businessclub-leden op het gebied van studiekeuze, stage, afstuderen, tijdelijk- en vast werk.
Bij thuiswedstrijden heeft de Businessclub een stamtafel in het clubhuis. Leden kunnen gratis wedstrijden bijwonen en genieten van de hapjes en drankjes.
Vervoer naar belangrijke uitwedstrijden van Zaterdag 1 kan bij voldoende belangstelling door de Businessclub worden gefaciliteerd.
Businessclub-leden kunnen maximaal eenmaal per jaar het clubhuis gratis gebruiken op dagen dat er geen activiteiten zijn. Het afnemen consumpties en catering is hierbij verplicht.
MEER VOOR ONDERNEMERS