BrandXtension – Events en Merkactivatie

Danielle Brons, eigenaar – oprichter

Ik ben bedrijfskundige met een achtergrond in communicatie, en sinds 2002 directeur/eigenaar van BrandXtension – een creatief marketingcommunicatiebureau. Vorig jaar hebben we ook een nieuw label gelanceerd: www.smoothie-events.nl, waarmee we duurzame en gezonde activaties organiseren, vaak met onze populaire smoothiefietsen.                In 2019 ben ik samen met mijn man en onze twee kinderen in Aalsmeer komen wonen. We voelen ons hier helemaal thuis. Daarom heb ik vorig jaar ook besloten om het bedrijf naar Aalsmeer te verhuizen. Een fijne bijkomstigheid van die kortere reistijd is dat ik nu wat meer tijd heb voor CrossFit en Hyrox, uiteraard ook hier in Aalsmeer

Hoe ben je in deze branche terecht gekomen?

Na mijn afstuderen kreeg ik de kans om als productieassistent mee te gaan naar Frankrijk, waar ik events mocht organiseren voor grote reclamebureaus uit Amsterdam en het buitenland tijdens het Cannes Lions Festival. Daar heb ik veel waardevolle contacten opgedaan. Via dat netwerk kreeg ik al snel mijn eerste eigen opdrachten, en zo is BrandXtension ontstaan.

Wat doet Brandxtension en wat maakt jullie bijzonder?

Wij onderscheiden de volgende activiteiten:

  • Evenementenorganisatie
  • Projectmanagement
  • Productie

Dat doen we voor merken en organisaties zoals onder andere VGZ, Zeeman, Rijksoverheid, McDonald’s. Onze kracht ligt met name in het feit dat wij onze klanten volledig ontzorgen door alle werkzaamheden uit handen te nemen. Op projectbasis werken we vaak tijdelijk mee binnen hun team of marketingafdeling. We zorgen voor structuur, overzicht, een strakke planning en het bewaken van deadlines. Daarbij zijn we op de mensen en de teams gericht, we zorgen ervoor dat alles lekker loopt. En als het project eenmaal is afgerond, zorgen wij voor een heldere evaluatie en strategische vervolgadviezen. Klanten waarderen vooral ons enthousiasme en onze energie – dat werkt aanstekelijk. We zijn flexibel, denken mee en zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Geen gedoe, gewoon goed geregeld.

Wat zijn jullie uitdagingen?

Kort gezegd: Tijd. De doorlooptijden worden steeds korter. Naast opdrachten van vaste klanten, die werken met een geplande marketingkalender, krijgen we ook regelmatig last-minute verzoeken. Merken en/of organisaties willen vaak snel kunnen inspelen op actuele ontwikkelingen, en dat vraagt flexibiliteit én ervaring. Gelukkig hebben wij een sterk netwerk, fijne leveranciers en een goed ingespeeld team. Daardoor lukt het ons telkens toch weer om, ook onder tijdsdruk, iets neer te zetten waar we trots op zijn.

Lidmaatschap Businessclub FC Aalsmeer

BrandXtension werkte voorheen vooral in en rond Amsterdam, waar ook veel van onze opdrachtgevers zoals reclamebureaus en productiebedrijven zaten. Inmiddels werken we landelijk, rechtstreeks voor bedrijven in uiteenlopende sectoren. Nu het bedrijf in Aalsmeer gevestigd is, vinden we het belangrijk om hier ook lokaal ons netwerk op te bouwen – vooral als het gaat om leveranciers en nieuwe medewerkers. De Businessclub biedt daar mooie kansen voor. Daarnaast vinden we het belangrijk om sport & beweging te stimuleren en waarderen we initiatieven als het maatschappelijke initiatief van de Businessclub www.werkeninaalsmeer.nl  en het www.weekaatje.nl van FC Aalsmeer. We dragen daar graag ons steentje aan bij.

Onze slogan: ‘Make people fall in love with your brand’

BrandXtension B.V.

Zuid-Afrikaweg 16G

1432 DA Aalsmeer

Telefoon: 0297- 764565

Mail: info@brandxtension.nl

www.brandxtension.nl

www.facebook.com/people/brandXtension/100036649976012/#

www.instagram.com/brandxtension/

www.x.com/i/flow/login?redirect_after_login=%2Fbrandxtension

www.linkedin.com/company/brandxtension-bv/

FOTO www.tonve.myportfolio.com


Ook lid worden van BusinessClub FC Aalsmeer? Meld je hier aan. Houd tevens onze LinkedIn-Pagina in de gaten voor het laatste nieuws.


DELEN

Lees ook:

Word ook lid