Paardekoper Group. Dé verpakkingsspecialist

De Paardekooper Group is wereldwijd actief in verpakkingen. De innovatieve bedrijven en merken binnen deze groep zijn stuk voor stuk toonaangevend in hun markten en hét voorbeeld van duurzaam verpakken en produceren.

Age Siebbeles, Marketing & Communicatie Manager.

Age, is een geboren en getogen Amstelvener die tijdens zijn schooltijd veel in Aalsmeer kwam om te werken, te windsurfen of vrienden te bezoeken.  De ‘roots’ van Age liggen in het vak marketing en als rode draad door Age’s carrière loopt het lanceren van nieuwe merken en producten. Age heeft zoals je dat noemt, een voorliefde voor het ‘geschreven woord’ en is na een interim-periode in 2012 bij Dillewijn Zwapak in vaste dienst gaan werken.

De Paardekooper Group.

De Paardekooper Group vierde in 2022 haar 100-jarig jubileum en is het grootste onafhankelijke bedrijf in verpakkingen en bedrijfsbenodigdheden in de Benelux. Binnen de groep zijn diverse gerenommeerde verpakkingsbedrijven en merken actief, elk met hun eigen specialisme. Klanten kunnen daarom rekenen op marktconforme prijzen, hoge leverbetrouwbaarheid, ruime keuze en een hoge mate van kwaliteit, kennis, creativiteit en service.

De Paardekooper group bestaat momenteel uit drie divisies:

  • Industrie
  • Food
  • Horti

Onder deze laatste vallen de regionale bedrijven: Dillewijn Zwapak en Broekhof Verpakkingen.

Het integreren van deze verpakking specialisten tot een horti divisie en straks onder één bedrijfsnaam verder gaan, gaat geleidelijk. Gelukkig passen de verschillende culturen goed bij elkaar. De integratie heeft met name te maken met de IT binnen de verschillende bedrijven en het borgen van continuïteit voor de klanten.

Teams van de verschillende horti bedrijven worden inmiddels wel al samengevoegd.

Paardekooper, van oudsher een familiebedrijf heeft sterke kernwaarden. Om er een paar te noemen: Enthousiast, onderscheidend en daadkrachtig. Eerlijk zakendoen, professionaliteit en ondernemen met lef en inzet. Paardekooper Group streeft naar een wereldwijde koppositie op het gebied van duurzame verpakkingsoplossingen.

De bedrijfsfilosofie van de Paardekooper Group is:

                                                           Wat we doen, doen we goed!

Uitdagingen & toekomst.

Age geeft aan dat op dit moment een van de grootste uitdagingen het integreren van het ERP-programma van de verschillende divisies is. Daarnaast heeft Paardekooper als toeleverancier ook haar zorgen om klanten, zoals bijvoorbeeld kwekers die door de gestegen energieprijzen amper het hoofd boven water kunnen houden. Als derde uitdaging noemt Age de personeelsschaarste voor de diverse onderdelen zoals winkelpersoneel maar ook in de logistiek.

Voor de toekomst wordt niet alleen een groei van de onderneming verwacht, maar ook zal de Paardekooper Group steeds streven naar nieuwe en vooral ook duurzame productontwikkelingen.

Businessclub FC Aalsmeer.

Paardekooper is lid geworden van de Businessclub om als speler middenin de regio, waarin ook veel van de medewerkers van Paardekooper woonachtig zijn zichtbaar te zijn. Daarnaast wil zij met het lidmaatschap een stimulans zijn voor FC Aalsmeer, waar ook veel medewerkers en of hun kinderen voetballen.

www.paardekooper.nl

www.dillewijnzwapak.nl

www.broekhof.nl


Ook lid worden van BusinessClub FC Aalsmeer? Meld je hier aan. Houd tevens onze LinkedIn-Pagina in de gaten voor het laatste nieuws.


DELEN

Lees ook:

Word ook lid