Logo Dolce Vita - Businessclub FC Aalsmeer

Dolce Vita

Meet: Mark Meijer van ‘Dolce Vita Fashion Labels’

Mark, vertel eens wat over jezelf en jouw bedrijf:

Ik ben Mark Meijer, ben getrouwd met Sabine en heb 2 inmiddels volwassen kinderen, Nina van 20 jaar en Stijn van 18 jaar. Met z’n vieren wonen we gezellig in Aalsmeer.

Ik heb sinds 2002 een bedrijf/ groothandel in het World Fashion Center in Amsterdam, met de naam: “DOLCE VITA FASHION LABELS “. Vanuit onze showroom verkopen wij diverse damesmode merken aan de detailhandel/ winkeliers door heel Nederland. De merken zijn onder andere: DOLCE VITA , BATIDA en MERI-ESCA, alle 3 merken in het midden & hoog segment.

Wat is jouw binding met de club en voetbal in zijn algemeenheid?

De binding met FC Aalsmeer, is dat ik vroeger zelf heb gevoetbald bij zo wel VVA en RKAV en later ook mijn zoon Stijn. Stijn begon al op 5-jarige leeftijd te voetballen, in de champions Leaque van RKAV, later Aalsmeer United. Hierna ging hij voetballen bij RODA en werd daarna al snel geselecteerd door de KNVB. Daar speelde hij regionale wedstrijden als spits en werd weer later door FC Utrecht gescout. Na 1 jaar bij Utrecht gespeeld te hebben, is hij voor de U-19 van FC Twente te gaan spelen, om vervolgens weer na een jaar in Spanje bij Deportivo Lugo te gaan spelen in de 2de Liga, ook in de U-19.

Omdat Stijn, na het uitstapje in Spanje en Portugal, toch weer graag in Nederland wilde voetballen, speelt hij op dit moment via zijn zaakwaarnemer, voor Willem II in de U-19.

Waarom heb je je bij de Businessclub van FC Aalsmeer aangesloten?

Door Jan en Roald Koster ben ik benaderd en ik ben lid geworden om meerdere redenen.  De belangrijkste reden is , mijn grote wens om de jeugd van Aalsmeer op een hoger niveau te laten spelen. Dit kan echter alleen als ‘talenten binnen boord blijven’ en met Stijn in het achterhoofd, spreek ik hierbij dus uit ervaring….

Geheel volgens de ambitie van de Businessclub, moet de jeugd dus, d.m.v. het aantrekken van goede trainers, op een divisieniveau niveau terecht kunnen komen. Verder lijkt het mij verstandig om ook een ‘boegbeeld’ van FC Aalsmeer aan te stellen, die potentiële bedrijven gaat benaderen en ook daarmee eventuele sponsorcontracten binnen gaat halen.

Zelf sponsor ik de trainers en leiding van het eerste team van de zaterdag d.m.v. overhemden en blazers voorzien van mijn logo: DOLCE VITA FASHION LABELS. Bij een kwalitatief goed voetbal en club, hoort namelijk ook een juiste uitstraling.

Mijn boodschap aan de leden en potentiële leden van de BC van FC Aalsmeer:

Aalsmeer is een grote gemeente en verdiend ook een grote, professionele voetbalclub met veel jeugdelftallen die op een hoger niveau kunnen voetballen, waardoor de eigen jeugd behouden blijft en daarnaast ook aantrekkelijk is voor ‘high potential’ jeugd van andere clubs!

Voor nadere informatie over Dolce Vita zie mijn website : www.dolcevitamode.nl/company.php

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *